Google'i domineerimine USA internetiotsinguturul kukkus eelmisel kuul madalaimale tasemele alates 2009. aastast. Yahoo aga teatas oma suurimast kasvust, vahendab Bloomberg.
Google osa USA turuosast kukkus 75,2%-le detsembris aasta varasemalt 79,3%-lt; Yahoo turuosa kasvas 10,4%-le varasemalt 7,4%-lt, selgub StatCounter andmetest.
Muudatus tuleneb sellest, et novembris muutus Yahoo USA-s Firefoxi ametlikuks otsingumootoriks; varasemalt oli selleks Google. Viimane oli olnud Firefoxi automaatne otingumootor alates 2004. aastast.
“Mozillal on olnud USA otsingumootoritele suur mõju,” sõnas StatCounteri tegevjuht Aodhan Cullen. Küsimus on nüüd selles, kas Firefoxi kasutajad lülituvad tagasi Google peale.”
Firefoxi kasutajad esindavad enam kui 12% USA internetikasutajatest, selgub StatCounteri andmetest.
Turuosa kasv on Yahoo jaoks hea uudis, kuna ettevõtte tegevjuht Marissa Mayer püüab laiendada firma parterite võrku, suurendamaks ettevõtte kasumit ja liiklust saidil.
Samas võib see jääda veebilehe suurimaks hüppeks, kuna Firefoxil on olnud raskusi oma konkurentidega võistlemises.
“Ma usun, et Google ei pea muretsema. Kui Firefox just ootamatult oma turuosa ei kasvata, siis ei tohiks mingeid muutusi tulla,” sõnas Marketing Land & Search Engine Land asutaja ja juht Danny Sullivan.
Seotud lood
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.